Thursday, 22 November 2012

Langsing dan Sihat dengan shape plus dan eve fiber

SALAH SEORANG PENGGUNA KAMI YANG BERJAYA TURUNKAN BERAT BADAN. RUGI TAK CUBA BEB!!! KOMBINASI SHAPE PLUS DAN EVE FIBER PASTINYA TERBAIK DAN YANG PALING BERKESAN DI PASARAN.. MURAH, MUDAH DAN BERKESAN!! DULU BAJU SIZE XL, SEKARANG SIZE M. DULU SELUAR SIZE 36 SEKARANG SIZE 30!! TERBAIK WOOO!!!


JOM BELI SEKARANG!!!! HOTLINE SMS/WHATAPPS/VIBER 012-3006907( FARAH )

SHAPE PLUS 1 kotak – SEM RM120 (SABAH/SARAWAK RM130)
Promosi: Shape Plus BUY 2 FREE 1:
Beli 3 Kotak HANYA RM240 (SEM) RM250 (SABAH/SARAWAK) + FREE POSTAGE + FREEGIFT

Harga EVE FIBER:  Sekotak RM70/15 sachets (sabah sarawak RM80), RM130/2 Kotak (sabah sarawak RM140) + FREE POSTAGE + FREE GIFT

JUMLAH UNTUK SEBULAN PENGGUNAAN HANYA RM370 (SABAH SRWK RM390)

sms/whattsapp/viber ke 012-3006907 (FARAH )
PASTINYA LULUS KKM DAN HALAL JAKIM!!

Wednesday, 14 November 2012

Shape Plus dan Eve fiber terbukti berkesan menurunkan berat badan

SHAPE PLUS dan EVE FIBER bukan lah meal replacement seperti kebanyakan produk pelansingan yang tak boleh makan itu dan ini. Kami masih dapat menikmati segala jenis makanan kegemaran. Kami tak perlu diet ketat sehingga tidak boleh makan macam?.

SHAPE PLUS berfungsi untuk tingkatkan metabolisme. Metabolisme yang tinggi adalah amat diperlukan untuk menjadikan apa yang kita makan kepada tenaga supaya tidak menjadi lemak yang boleh mendatangkan penyakit. Disamping itu shape plus juga berfungsi untuk memecahkan lemak dari dalam”.

EVE FIBER pula bertugas untuk singkirkan toksin, cuci usus, dan menyelesaikan masalah sembelit. kerana jika badan banyak toksin, apa juga supplement, nutrient termasuklah produk pelansingan tidak dapat diserap dengan baik oleh badan.Syarat utama untuk produk berfungsi dgn baik adalah pengambilan air putih yang cukup dalam 4 liter sehari” P/S: Mudah kan?? Tak perlu pening2. jom makan!!! jadi tunggu apa lagi.. 


AMBILLAH EVE STRAWBERRY FIBER HARI INI...HANYA SEPEKET SEHARI .... PASTI MERUNGKAI MASALAH SEMBELIT ANDA DI SAMPING MENYAHTOKSIN TUBUH ANDA ...
PENGAMBILAN BERSAMA SHAPE PLUS SLIMMING JUICE AKAN MEMPERCEPATKAN PROSES PENURUNAN BERAT BADAN...



SHAPE PLUS BUY 2 FREE 1. RM120/SEKOTAK (SS RM130)  RM240/3KOTAK (SS rm250)



Pakej untuk sebulan 3 shape plus + 2 eve fiber..  RM370 (sabah sarawak RM390)
sms/whattsapp ke 012-3006907( FARAH )


PASTINYA LULUS KKM DAN HALAL JAKIM!!

Friday, 2 November 2012


Anda suka nasi? mee? pasta? Saya pun suka. Kalau suka, SHAPE PLUS dan EVE FIBER memang sesuai untuk anda. Tak perlu ikat perut, tengok je orang makan, rugi tau sebab Malaysia ni kaya dengan makanan yang sedap-sedap. Sampai bila nak ikat perut, bukan boleh kurus pun. Kalau kurus pun pasti tak sihat. Kalau nak KURUS, SIHAT dan LANGSING tanpa perlu DIET yang ketat. Tak percaya? Cuba dulu.. hanya yang dah cuba je yang tau KEBERKESANANnya.


Nak sms/whattsapp/viber pun boleh je-  012-3006907

Nak emel pun boleh farah_atiqah@ymail.com


juara cabaran langsing bersama shape plus dan eve fiber

JUARA CABARAN LANGSING "Testimoni meletop!! turun 13 kg!! dari 68 kg ke 55 kg"
Puan Salina hanya ambil masa 2 bulan untuk ke berat dan bentuk badan asal.
p/s : Lihat gambar dari kiri sampai kanan ya...berbeza kan??


 
RAHSIA KURUS TANPA DIET hanya dengan SHAPE PLUS & EVE FIBER
JOM BELI SEKARANG!!!! HOTLINE SMS/WHATAPPS/VIBER 0123006907 ( FARAH )
SHAPE PLUS 1 kotak – SEM RM120 (SABAH/SARAWAK RM130)
Promosi: BUY 2 FREE 1:
Beli 3 Kotak HANYA RM240 (SEM) RM250 (SABAH/SARAWAK) + FREE POSTAGE + FREEGIFT
Harga EVE FIBER:  Sekotak RM70/15 sachets (sabah sarawak RM80), RM130/2 Kotak (sabah sarawak RM140) + FREE POSTAGE + FREE GIFT
JUMLAH UNTUK SEBULAN PENGGUNAAN HANYA RM370 (SABAH SRWK RM390)
sms/whattsapp/viber ke 012-3006907
PASTINYA LULUS KKM DAN HALAL JAKIM!!

Thursday, 1 November 2012


Setelah 3 bulan mengamalkan SHAPE PLUS dan EVE FIBER, diabetes beliau dari bacaan 10 kini sudah kembali normal dan berat turun sbyk 8kg. .. alhamdulillah sedikit perbelanjaan, kesabaran, keyakinan dan fokus pasti anda juga boleh mencapai impian untuk kembali kurus. Bukan sahaja kurus dan langsing malah bertambah sihat. Berat badan berlebihan mengundang berbagai penyakit kritikal. JANGAN BIARKAN LEMAK BERTUKAR MENJADI PENYAKIT!!




JOM BELI SEKARANG!!!! HOTLINE SMS/WHATAPPS/VIBER 0123006907(FARAH)

SHAPE PLUS 1 kotak – SEM RM120 (SABAH/SARAWAK RM130)
Promosi: BUY 2 FREE 1:
Beli 3 Kotak HANYA RM240 (SEM) RM250 (SABAH/SARAWAK) + FREE POSTAGE + FREEGIFT

Harga EVE FIBER:  Sekotak RM70/15 sachets (sabah sarawak RM80), RM130/2 Kotak (sabah sarawak RM140) + FREE POSTAGE + FREE GIFT

JUMLAH UNTUK SEBULAN PENGGUNAAN HANYA RM370 (SABAH SRWK RM390)


sms/whattsapp ke 012-3006907 ( FARAH )

PASTINYA LULUS KKM DAN HALAL JAKIM!!