Wednesday 14 November 2012

Shape Plus dan Eve fiber terbukti berkesan menurunkan berat badan

SHAPE PLUS dan EVE FIBER bukan lah meal replacement seperti kebanyakan produk pelansingan yang tak boleh makan itu dan ini. Kami masih dapat menikmati segala jenis makanan kegemaran. Kami tak perlu diet ketat sehingga tidak boleh makan macam?.

SHAPE PLUS berfungsi untuk tingkatkan metabolisme. Metabolisme yang tinggi adalah amat diperlukan untuk menjadikan apa yang kita makan kepada tenaga supaya tidak menjadi lemak yang boleh mendatangkan penyakit. Disamping itu shape plus juga berfungsi untuk memecahkan lemak dari dalam”.

EVE FIBER pula bertugas untuk singkirkan toksin, cuci usus, dan menyelesaikan masalah sembelit. kerana jika badan banyak toksin, apa juga supplement, nutrient termasuklah produk pelansingan tidak dapat diserap dengan baik oleh badan.Syarat utama untuk produk berfungsi dgn baik adalah pengambilan air putih yang cukup dalam 4 liter sehari” P/S: Mudah kan?? Tak perlu pening2. jom makan!!! jadi tunggu apa lagi.. 


AMBILLAH EVE STRAWBERRY FIBER HARI INI...HANYA SEPEKET SEHARI .... PASTI MERUNGKAI MASALAH SEMBELIT ANDA DI SAMPING MENYAHTOKSIN TUBUH ANDA ...
PENGAMBILAN BERSAMA SHAPE PLUS SLIMMING JUICE AKAN MEMPERCEPATKAN PROSES PENURUNAN BERAT BADAN...



SHAPE PLUS BUY 2 FREE 1. RM120/SEKOTAK (SS RM130)  RM240/3KOTAK (SS rm250)



Pakej untuk sebulan 3 shape plus + 2 eve fiber..  RM370 (sabah sarawak RM390)
sms/whattsapp ke 012-3006907( FARAH )


PASTINYA LULUS KKM DAN HALAL JAKIM!!

No comments:

Post a Comment